Min bloggliste

mandag 10. august 2015

Nisi ovlašćena !






Bila sam na ulici u subotu poslepodne kako bih djelila evanđelske traktate i "slucajno" naisla sam na starjesinu iz skupstine gdje sam ja prije isla na sastanke.

Prisla sam mu u nadi da bih razgovarala sa njime o bibliji ali to nije islo tako kako sam ja htjela.
Pitao me je zasto sam napustila organizaciju ( neznam zasto to pita ponovo jer ja sam nekoliko puta prije pokusala da objasnim ) i ja sam rekla da sam u molitvi pitala Jehovu da li je to njegova organizacija ali prije nego sam uspjela da zavrsim moju recenicu starjesina me prekinuo i kaze

" Znas Jehova ne odgovara nase molitve ako ga pitamo nesto izvan njegove organizacije"

On isto kaze meni, gledajuci na moje traktate " Jehovah ne odobrava da mi govorimo o njemu ako nismo u njegovoj organizaciji"


Zasto starjesina mene pokusava da obeshrabi da ja pricam sa drugima o Bogu i da dam traktate.
Ja ne djelim traktate KS.

6 kommentarer:

  1. Nažalost, skori svi starješine su činovnici Watctowera. Ovaj sa kojim si razgovarala samo potvrđuje da nije na "Kristovom dlanu", nije pastir nego samo "šalterski službenik". Takvi se drže slova na papiru. Ali da su to barem biblijska slova na papiru. Ne, to su slova iz priručnika i dopisa koja tiska (štampa) "majka organizacija". I na takav način instruira svoje predstavnike, te na takav način od stvara neosjetljive ljude, koji nemaju razumijevanja ni Božjeg duha.

    SvarSlett
  2. Само напред сестро! Што више текстова ти желим.

    SvarSlett
    Svar
    1. Biti će kako Bog želi a ne kako kula planira.
      Hvala na ohrabrenju :)
      Svako dobro u Hristu.

      Slett
  3. Ja ne znam, sta je ovo. Svaki put kad citam / slusam o 'Drustvu KS' meni pritisak skoci iznad 180. Nikoga ne mrzim, sem sto KS prezirem, kao sto prezirem i sotonu. Stoga draga sestro U HRISTU, ja cu po obicaju skidati pritisak, a tebi zelim Bozije svetlo da obasjas sve lazi i manipulacije DKS_a.

    SvarSlett
    Svar
    1. Meni pritisak ne skoci ali zelim da bacim kompjuter kada citam nesto ili gledam neki video u vezi sa KS lol.
      Molitva za zastitu od zla i vodstvo Svetog Duha uvjek je potrebno, bilo da je kula ili neke druge sotonske smicalice. Hvala na posjeti :) i na blagoslovu koje i vama zelim.

      Slett